Xossip

Go Back Xossip > Mirchi> Stories> Regional > Mom-Son Incest:Zaheer and his horny family

View Poll Results: u like incest sex
yes 75 84.27%
no 9 10.11%
i done 5 5.62%
Voters: 89. You may not vote on this poll

Reply Free Video Chat with Indian Girls
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 31st March 2014
rabiarabia338's Avatar
rabiarabia338 rabiarabia338 is offline
http://www.xb-wiki.com/index.p
 
Join Date: 27th February 2013
Posts: 15,869
Rep Power: 39 Points: 17800
rabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universe
Send a message via Skype™ to rabiarabia338
Mom-Son Incest:Zaheer and his horny family

پوری کہانی incest کی تعلقات کے مختلف قسم کے شامل ہے . آپ incest کی جنسی پسند نہیں کرتے ، تو اس کہانی کو پڑھنے کے نہیں ہے براہ مہربانی . اور incest پریمیوں کے لئے ، میں ، نام کے تحت اپنی کہانیاں پڑھنے والے قارئین کی طرف سے مثبت ردعمل کی ایک بہت حاصل کرنے کے بعد مجھے اور میرے ماں روبی اس کہانی جاری ہے کے طور پر آپ کا بہت بہت اس کہانیاں پسند کریں گے اس بات کی ضمانت . یہ ایک حقیقی زندگی کی کہانی ہے . کہانی کو پڑھنے کے بعد آپ یہ اصلی نہیں لگتا ہے ، تو یہ ایک خوبصورت تنہا اور سینگ ماں کی صرف بالغ بیٹے کی صرف ایک فنتاسی کے طور پر لگتا ہے .

ہیلو! میں ظہیر احمد ، حیدرآباد ، بھارت میں اعلی درمیانے طبقے سے تعلق رکھتا ہے کہ میرے چھوٹے خاندان میں صرف بچہ ہوں . میرے والد ، جناب ظفر احمد ، عمر 42 سال ، ایک بہت ہی معروف کثیر القومی کمپنی اور میری ماں ، مسز روبینہ ظفر احمد (روبی ، وہ زیادہ تر کہا جاتا ہے کے طور پر) ، عمر کے 38 سال کے لئے خلیج میں کام کر رہے ہیں ، ایک کامیاب میکینکل انجینئر ہے ، جن کی روز مرہ کا معمول دن میں گھر کے کام کرنا ہے اور شام میں ٹی وی سیریل دیکھ کر ایک عام گھریلو خاتون ، ہے .

اس واقعے میں صرف ایک نوعمر لڑکے تھے جب جگہ لے لی اور میرے کے 12th معیاری امتحان دیا ہے . میں صرف اپنے والد کی طرح ایک میکینکل انجینئر بننا چاہتا تھا . میں نتائج کے لئے انتظار کر رہا تھا اور اس کے بعد میں مکمل طور پر آزاد تھا آنے والے تین ماہ کے لئے ہمارے شہر حیدرآباد میں ایک اچھا انجینئرنگ کالج شامل ہونے کے لئے . ڈیلی میں ایک قریبی پارک میں کرکٹ کھیلنے پر جانے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے اور شام میں نے میری ماں روبی کے ساتھ ٹی وی دیکھنے کے لئے استعمال کیا اور میرے دماغ میں آیا ہے کہ صرف ایک ہی چیز سونے سے پہلے اپنے کمپیوٹر پر فحش دیکھ رہا تھا .

میں نے اپنے ایک الگ بڑے کمرے تھے کے طور پر میں آسانی سے ایسا کرنے کا موقع حاصل کر سکتے ہیں . اب تک میری زندگی کسی بھی نوجوان کے طور پر کے طور پر معمول تھا . میری ماں اچھی اثاثوں کے ساتھ اور کسی بھی چربی پیٹ کے بغیر ، ایک بہت فیئر لیڈی ہے اور میں نے ہمیشہ میرے والد کسی دوسرے ملک میں اس سے دور رہ سکتے ہیں کس طرح حیرت .

ہماری کمیونٹی میں سب سے زیادہ خواتین کے طور پر ، وہ ہمیشہ رات کو جماعتوں اور nighty میں گھر اور ساڑیوں میں شلوار قمیض کپڑے پہننے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے . وہ سفید رنگ کے کپڑے پہنتے ہیں تو وہ مکمل طور پر ایک پری کی طرح دیکھا .
میں نے ہمیشہ میری بیوی میری ماں کے طور پر کے طور پر خوبصورت ہو جائے گا چاہا لیکن میں جنسی انداز میں اس کا کبھی نہیں سوچا تھا لیکن بہت کم میں نے اس واقعہ کو مکمل طور پر اپنی سوچ اور زندگی بدل جائے گی کہ پتہ تھا .

ایک دن میری ماں ، مسز روبی دوپہر کے کھانے کی تیاری ، باورچی خانے میں کام کر رہا تھا . وہ الماری کے اوپر رکھا گیا تھا کہ کچھ برتن کی ضرورت ہے . وہ سٹول رکھا اور اس کے چڑھ گیا اور وہ کچھ اس کے ہاتھ کو بڑھانے کے لئے کوشش کر رہا تھا کے طور پر صرف اس تک پہنچنے نہیں کر سکتے ہیں ، وہ اس توازن کو کھو دیا ہے اور فرش پر گر گیا اور اچانک وہ چللایا اور اس کی آواز سن اور میں مدد کرنے کے لئے چل رہا ہے باہر آئے میرے ماں .

مجھے ہسپتال میری ماں لیا اور پھر وہ علاج کیا گیا . سب سے پہلے میں نے ماں کے ہاتھ میں فریکچر ہے کہ لیکن ایکس رے جانچ پڑتال کے بعد ، ڈاکٹر کوئی فریکچر نہیں ہے انہوں نے کہا کہ ، لیکن کندھے اور کمر میں صرف ایک پٹھوں میں کشیدگی . انہوں نے کندھے اور پیٹھ میں درد تھا .

ڈاکٹر وہ کم از کم 15 دن کے لئے روزانہ ایک مساج تھا کہ سفارش کی . ہم اس کے بعد گھر واپس چلا گیا. واپس گھر کے لئے تمام طریقے ، ماں سے مساج دے گا اور اس وقت ماں کی طرف سے پہلے ہی وہ ہمارے گھریلو مدد Neelu سے مساج مل جائے گا کہ فیصلہ کیا تھا جو میں سوچ رہا تھا . اگلے دن ، میں نے میری ماں سو رہا تھا کے طور پر دودھ لینے کے لئے ابتدائی اٹھی .

میں ماں کچھ ناشتا ہے کہ سوچا تھا . میں ناشتا ، دروازے گھنٹی بجائی تیار کرنے کے لئے باورچی خانے میں داخل ہونے کے بارے میں تھا اور میں نے دروازہ کھول کے طور پر اس کا جواب کے لئے گئے تھے ، میں نے اپنی نوکرانی Neelu باہر کھڑے دیکھا . میں اندر آئے اور Neelu گھر میں میرا پیچھا . وہ ارد گرد نہیں تھا کہ جانچ پڑتال کے بعد میری ماں کے بارے میں پوچھ رہا تھا .

میں نے گزشتہ روز کے حادثے کے بارے میں بتایا اور پھر وہ ماں کی صحت کے بارے میں پوچھا . میں ماں اب بھی سو رہا تھا کے طور پر ہمارے لئے ناشتا تیار کرنے کے لئے اس سے کہا . وہ اتفاق کیا اور "جی ہاں صعب بتایا . میں نے تو اپنے والدین کے سونے کے کمرے میں چلا گیا اور میری ماں سو دیکھا .

میں نے پہلی بار اسے بلایا لیکن وہ مجھے بخار کے لئے ماں کی جانچ پڑتال کے بارے میں سوچا اور اس کے قریب گیا اور اس کے ساتھ اس کے بستر پر بیٹھ گیا تو جواب نہیں تھا . میں کمبل تھوڑا سا منتقل کر دیا گیا اور اچانک میری آنکھوں ماں کی چھاتی پر محسوس کیا . میں نے اس کی ایک گہری درار دیکھ سکتا ہے . واہ! میں نے سوچا تھا لیکن میں نے یہ صحیح نہیں ہے کہ احساس ہوا اور جیسے ہی میں نے ماں کے سر پر اپنے ہاتھ ڈال کے طور پر میری ماں کی جانچ پڑتال اگلے ہی لمحے وہ جاگ اٹھا . ماں صبح بخیر مجھے مبارک باد دی اور میں وہ محسوس کر رہا تھا کس طرح سے پوچھا .

وہ بہتر ہے لیکن وہ اب بھی ہاتھ اور کندھے میں کچھ درد ہے . میں فکر اور ناشتا کے لئے جاگنا نہیں کہا . وہ وقت کیا تھا مجھ سے پوچھا اور میں نے اسے 10 سال کی تھی اس سے کہا کہ .
میں نے بھی Neelu ہمارے لئے ناشتا تیار کر رہی ہے اس سے کہا کہ . وہ ٹھیک ہے اور تروتاجا ہونے کے لئے بستر سے باہر ہے .

ہم دونوں ایک دوسرے کے ساتھ ناشتا کر لیا اور وہاں میں نے ڈاکٹر کو کہا جاتا ہے جس میں ایک مساج سے ایک ملاقات لیا ہے اس سے کہا کہ . وہ جانے کے لئے کی کوئی ضرورت نہیں بتایا اور وہ Neelu سے مساج کرنا پڑے گا . میں نے ایک عورت مساج تھا اور ہم وہاں جا سکتے ہیں اس سے کہا کہ لیکن وہ پہلے سے ہی اس کے دماغ دیا تھا . وہ Neelu کہا جاتا ہے اور وہ اس کے ایک مساج دے اور وہ اس کے ہاتھ میں درد تھا کے طور پر غسل میں مدد کر سکتے ہیں تو اس سے پوچھا .

Neelu اتفاق کیا اور اس کی دادی گاؤں میں ایک مساج نے کہا کہ اور تو وہ بھی کسی کے مساج کے لئے کس طرح جانتا ہے . ماں آرام دہ اور پرسکون محسوس کیا اور بہت زیادہ فکر نہ مجھ سے کہا . ناشتا کرنے کے بعد ، مجھے اور ماں کو ہمارے کمرے میں ٹی وی دیکھ کر اور کچھ چیزیں بحث کر رہے تھے . میں نے کوئی کام نہیں کروں گا اور کھانا پکانے سمیت تمام کام Neelu کی طرف سے کیا جائے گا اس سے کہا کہ . وہ اس کے لئے اس بات پر اتفاق .

جلد ہی یہ دوپہر تھی اور Neelu ہمارے پاس آیا اور اب وہ مفت ہے . میں نے آج سے وہ گھر کے تمام کام کریں گے اور اس کے لئے وہ ادا کیا جائے گا کہ Neelu کرنے کے لئے کہا .

انہوں نے ہمارے گھر میں صرف دو لوگ تھے کے طور پر اس پیشکش کو حاصل کرنے کے لئے زیادہ سے زیادہ خوش تھا اور اس نے بہت کم کام تھا . ماں اٹھی اور اس کے کمرے کی طرف منتقل کر دیا گیا . میں داخل ہونے سے پہلے ، ماں وہ غسل لیتا ہے جب تک میں اندر نہیں آنا چاہئے کہ مجھ سے کہا . میں نے اپنے والد کے علاوہ کسی کپڑے کے بغیر اسے دیکھنے کے لئے نہیں چاہتے تھے کے طور پر وہ ایک اچھی نجی مساج کی ضرورت ہے کہ سوچ ، اس بات پر اتفاق .

وہ میں نے مساج کے بعد ٹی وی دیکھ رہا تھا باہر آئے تو جب تک ، وہ باہر آئے اور میرے ساتھ بیٹھ گیا اور میں کس طرح ایک مساج کے طور پر Neelu تھا کہ اس سے پوچھا . اس ماں کو وہ توقع سے زیادہ بہتر ہے کہ جواب دیا . یہ Neelu گھر میں بھر کے تمام کام لیا اور ماں ٹی وی ہر وقت دیکھ ، مکمل طور پر آرام تھا مزید تین دنوں کے لئے جاری . دوپہر میں، وہ ماں مساج دے گی اور اس کے غسل میں مدد . سب کچھ اس وقت تک معمول تھا .

ہمارے فون کی گھنٹی بجی ایک دن جب میں نے ٹی وی دیکھ رہا تھا . یہ ، اپنے والدین کے سونے کے کمرے میں رکھا گیا تھا جو ایک بے تار فون تھا . وہ سارا دن کمرے میں بیٹھا ہوا تھا کے طور پر ماں فون باہر ہے . میں فون کا جواب اور اس کے دوسری طرف والد صاحب کا تھا . انہوں نے کہا کہ فوری طور پر ماں سے بات کرنا چاہتا ہے . میں نے یہ ایک بین الاقوامی کال اور ماں والد صاحب کی کال کی کمی محسوس نہیں کرنا چاہوں گا سوچا تھا کہ . تو اس کی اجازت کے بغیر میں اندر چلا گیا .

کیا میں نے پہلی بار دیکھا میں نے اس کے سونے کے کمرے میں داخل ہوئے تو میری ماں بستر ننگے پستان پر جھوٹ بول رہا تھا . میں ماں اس کے پیٹ پر بستر پر چڑھائی اور Neelu تیل لگانے سے واپس ماں مساج نے دیکھا کہ . میں مکمل طور پر اس کے سینوں نہیں دیکھ سکا لیکن میں اس طرح میرے بہت خوبصورت ، قدامت پسند ماں کبھی نہیں دیکھا تھا اب بھی مجھے میری ماں ننگے پستان کو دیکھ کر پیدا کیا گیا . وہ اس کی اجازت کے بغیر اندر آنے کے لئے مجھے ڈانٹا . مجھے افسوس تھا اور اس کے والد کو فوری طور پر اس سے بات کرنا چاہتا تھا اس سے کہا . وہ ٹھیک ہے اور اسے فون کے حوالے کرنے سے مجھے بتایا .

میں نے اس کے بستر کی طرف منتقل کر دیا گیا اور بے تار فون دینے کے لئے اپنا ہاتھ بڑھا دیا . وہ اسے لینے کے لئے تبدیل کر دیا گیا . اب اس وقت میں نے اس کے بائیں چھاتی کی ایک مکمل نقطہ نظر تھا . یہ بہت مناسب تھا . بہت کافی اس کے چہرے اور اس کے اوپر ، ایک گلابی areola اور ایک ہلکا براؤن نپل سے . میں نے اس boob دیکھ کر خود پر کنٹرول نہیں کر سکتے ہیں . وہ فون لیا اور چھوڑنے کے لئے مجھ سے کہا .

میں باہر منتقل کر دیا گیا اور جیسے ہی میں نے اسے بیڈروم دروازہ بند کر دیا کے طور پر ، میں اپنے کمرے میں باتھ روم میں بھاگ گیا اور مشت زنی شروع کر دیا . اس میں جنسی طور پر میری ماں کے بارے میں سوچا اور اس کی چھاتی کی تصویر کے بارے میں سوچ مشت زنی یہ ہے کہ پہلی بار تھا . اس رات میں بہت سینگ اور پھر مشت زنی تھی ، لیکن میرے عزیز ماں اتارنا fucking کے خیالات پر اس وقت . میں انزال کے بعد، میں نے میرے لئے بہت دیکھ بھال کی لیکن بہت کم میں کچھ دنوں کے بعد یہ ایک حقیقت بن جائے گا پتہ تھا کہ میری اپنی ماں ، اتارنا fucking کے بارے میں سوچ کے لئے بہت مجرم محسوس کیا .

سب کچھ اگلے دن سے میرے گھر میں معمول تھا لیکن پھر بھی ماں اس کے کندھے میں اور ہم ہسپتال میں تحقیقات کے لئے چلا گیا اور ڈاکٹر مساج جاری رکھنے کے لئے انہوں نے کہا کہ کچھ دنوں کے بعد درد ہو رہا تھا . مساج کے سیشن اگلے ایک ہفتے کے لئے جاری .

Neelu آنے کے لئے ایک دن ہم انتظار کر رہے تھے . یہ تو میں نے ایک اچھی ہوٹل سے ناشتا ہے دیر ہو رہی تھی . ہم نے ایک جنوبی بھارتی ریستوران سے ڈوسا ہے کے طور پر ہماری ناشتا کے لئے ایک تبدیلی کرنے کے لئے اچھا لگا . ماں یہ اچھا تھا اور ہم اب بھی Neelu کام کرنے کے لئے آئے گا امید ہے کہ ، ٹی وی دیکھ رہے تھے . بعد دوپہر میں ، ہم نے آج آ نہیں کیا جائے گا کہ احساس ہوا . تو میں آرام کرنے کے لئے ماں سے پوچھا . ماں وہ اس کی پیٹھ میں درد ہے کہ انہوں نے کہا کہ . وہ مساج جانا چاہتا تھا تو میں نے اس سے پوچھا ، لیکن وہ مسترد کر دیا . وہ Neelu دوسرے دن سے جاری رہے گا کے طور پر میں ، صرف ایک دن کے لئے اس کے لئے کیا کر سکتے ہیں کہ مجھ سے کہا . سب سے پہلے میں اپنے جذبات کو کنٹرول کرنے کے قابل نہیں ہو سکتا کے طور پر میں مسترد کر دینا چاہیے سوچا کہ .
اس کے بعد مجھ میں برائی میں بھی وہ اس کے لئے مجھے مدعو کر رہا ہے میری ماں اور کہ گھورنا واحد موقع ہو رہا ہوں سوچا کہ .

تو میں نے کے لئے تیار ہو گیا اور میں ایک دن کے لئے اس کے مساج ہو جائے گی . کچھ وقت کے بعد ، وہ ہم مساج کے لئے اس کے کمرے میں جاؤ مجھ سے کہا کہ . ہم نے اس کے کمرے میں داخل ہوا ، وہ اس کی الماری سے زیتون کا تیل لینے کے لئے مجھ سے پوچھا . جی ہاں، وہ والد خلیج سے ہو جاتا ہے کہ زیتون کا تیل استعمال کیا جاتا ہے . یہ دوسرے تیل کے مقابلے میں بہت مہنگی ہے ، لیکن یہ بھی مساج کے لئے موثر ہے . اور میں زیتون اور اس کی بو سے محبت کرتا . میں نے تیل کی بوتل لے لیا اور اس کے قریب چلا گیا . وہ اس کے پیچھے اس کے ہاتھ آگے بڑھ رہے ہیں میں درد تھا اس کے پیچھے زپ کھولنے کے لئے مجھ سے پوچھا .


میں نے اس کی قمیض (قمیض) کے پچھلے حصے پر زپ کھولی اور اس کی منصفانہ جلد کے خلاف ایک سیاہ رنگ کی برا دیکھا تو وہ اس کے سر پر اس کی قمیض اتار لیا اور بستر پر لیٹ . میں نے سامنے سے اس کی چھاتی کو نہیں دیکھ سکتا . میں مایوس کیا گیا تھا . وہ میرے ہاتھ پر کچھ تیل لینے کی طرف سے شروع کریں اور ایسا کرتے وقت اس کی پیٹھ پر مسح مجھ سے کہا ، میں نے اپنے ہاتھوں میں اس کے نرم جلد کو محسوس کیا اور میں نے پیدا کرنے کے لئے شروع کر دیا ہے . میں نے اسے واپس ملا اور پھر اس کی گردن اور اس کے ہاتھ .

پھر بھی ، میں نے اس کی برا ہٹانے اور ننگے پستان مل جائے گا کہ کچھ امید تھی . وہ مساج اچھا تھا . پھر وہ چلے گئے اور آج وہ Neelu اس کی مدد نہیں تھا کے طور پر اس غسل کو چھوڑ کرنے کے لئے تھا انہوں نے کہا کہ .

میں فوری طور پر تو سامنے سے اس کے وپاٹن دیکھا اور اس وقت اس کے بعد وہ اس کے قمیض پر ڈال دیا . میں مکمل طور پر ماں کی چھاتی کو دیکھنے کے لئے حاصل نہیں کیا کے طور پر بہت Neelu آج غائب تھا کہ خوش ، بلکہ دکھ کی بات تھی اور کچھ گھر کا کام کرنا تھا . دوپہر کا کھانا اور رات کے کھانے کے انتظامات ریستوران کی طرف سے بنایا گیا تھا .

میری قسمت ، دوسرے دن بھی Neelu ہمارے گھر نہیں آئے . میں ایک بار پھر میں نے اپنی ماں کو چھو اور محسوس کرنے کا موقع مل جائے گا کہ خوش تھا . میں ، دوپہر کے وقت میں بہت خوش تھا ٹی وی دیکھنے کے بعد، ہم ماں کے سونے کے کمرے میں چلا گیا اور اس سے پہلے دن کے طور پر ، میں ماں کے کپڑے unzipped اور وہ اسے ہٹا دیا .

وہ اس دن کو تبدیل نہیں کیا کے طور پر وہ اسی سیاہ رنگ کی چولی پہنے ہوئے تھے . میں نے اس کی پیٹھ ، گردن اور ہاتھوں پر میری ماں مساج . آج میں نے اسے مساج کے بعد وہ اٹھا اور یہ اچھا تھا نہیں تھا کل مکمل toppless حاصل کرنے کے لئے کی توقع نہیں تھی . میں چولی میں اس درار دیکھ رہا تھا . مجھے اس کے کمرے کے دروازے کے قریب تھا جب نہیں تو وہ اس کی چھاتی گھور مجھے پکڑنے گا ، اور کے بارے میں چھوڑنے کے لئے ، اس نے مجھے پکارا اور وہ آخری دن غسل نہیں کیا ہے اور وہ آج غسل کے لئے ہے اب چلنا چاہیئے سوچا . میں نے اس کی مدد کر سکتا ہے تو اس نے مجھ سے پوچھا . میں نے اسے مجھ سے یہ بتانے کے لئے کی توقع نہیں تھی کیونکہ میں یہ سن کر حیران تھا ، لیکن میں ایک فرمانبردار بیٹے کے طور پر اس تجویز کو قبول کر لیا .

وہ بستر سے اٹھا اور باتھ روم کی طرف منتقل کر دیا گیا . میں وہ صرف ( پتلون ) اس کی شلوار پہن طرح شاور میں ملے گا لیکن اس نے اس کی شلوار کی گرہ کھول رہا تھا کے طور پر دوبارہ مجھے تعجب ہے . وہ اس کی شلوار تار کھل کے بعد ، وہ اسے جاری . اس کی شلوار اس کے ہموار ٹانگوں گزر ، ایک دوسرے کے اندر اندر اس کے ٹخنوں کے ارد گرد ، فرش پر گر گیا . وہ ان سے باہر ہو گیا اور ایک طرف ان کو لات ماری .

وہ ان پر چھپی ہوئی چھوٹا سا سرخ پھولوں کے ساتھ ایک سیاہ رنگ panty پہنے ہوئے اور اچھی طرح اس کے سیاہ چولی کے ساتھ ملاپ کیا گیا تھا . میں نے میری خوبصورت ماں نیم عریاں دیکھ رہا تھا پہلی بار کے لئے کے طور پر میں نے صرف اس کی چولی اور panty میں، اس وقت پر ایک مکمل ہارڈ ہے .

میں کسی بھی وقت انزال سوچا لیکن کسی بھی طرح میں کنٹرول . وہ باتھ روم میں چلا گیا اور میں اندر ایک بار کے اندر اس کے بعد ، وہ گرم پانی کے لئے تیار کیا اور سٹول پر بیٹھ گیا . اس نے اسے شروع کرنے کے لئے مجھ سے اشارہ . وہ غسل میں مدد کی ضرورت ہے کیوں میں نے پیالا میں پانی لیا اور ایسا کرتے وقت اس کے سر پر انڈیل دیا ، میں نے اس سے پوچھا . میں ایسا کرنے میں شرم محسوس کر رہا تھا تو انہوں نے مجھ سے پوچھا . میں نہیں ، میں نہیں ہوں انہوں نے کہا کہ . وہ واپس اس کے ہاتھ میں منتقل نہیں کر سکتا ہے کو بتایا . وہ صرف واپس یا اس کے بالوں میں آگے اور نہیں کی جانب سے خود کو دھو سکتا ہے . میں تو شیمپو لیا اور اس کے بال دھونا اور پھر اس کی پیٹھ پر صابن کا اطلاق .

ایسا کرتے وقت میں نے اس کے پیچھے سے اس کی رانوں پر اپنے ہاتھ میں منتقل کر دیا . وہ میرے ہاتھ سے بند کر دیا ہے اور وہ اس کی ٹانگیں اور دیگر باقی حصوں پر ایسا کر سکتے ہیں . بعد ازاں ، وہ چھوڑنے کے لئے مجھ سے کہا . لیکن جانے سے پہلے وہ بھی نہیں کر سکتا کے طور پر اس کی چولی unhook مجھ سے کہا . اس کی چولی unhooking جبکہ میں نے اپنے آپ کو کنٹرول کرنے کے قابل نہیں تھا اور میں نے اپنی پتلون میں انزال .

اس کو چھپانے کے لئے ، میں نے میری پتلون پر کچھ پانی ڈالا . میں نے اس کی برا unhooked کے بعد ، وہ میری پتلون گیلی دیکھا اور اس کے بارے میں پوچھا . میں نے اس کی پیٹھ دھونے گیا تھا جب کہ پانی میرے پنت پر گر گیا اس سے کہا . وہ مسکرایا اور چھوڑنے کے لئے مجھ سے پوچھا . غسل کے بعد ، وہ ایک بار پھر اس کے کمرے میں بلایا . میں اپنے باتھ روم میں میرا مرگا کے ساتھ کھیلنے میں مصروف تھا دیر کے طور پر چھوٹا تھا .

میں نے اس کے کمرے میں گیا تو ، اس نے مجھ سے آتے ہیں اور اس کی چولی ہک کرنے کے لئے انتظار کر اس کی شلوار میں کھڑا تھا . میں اس کے قریب گیا اور اس کی عریاں واپس چھو اور میں جلد ہی اس کی چولی hooking کے بعد جانے کے بارے میں تھا جب اس کی چولی جھکا دیا ، ماں مجھے وہ بھی مجھے اس قمیض کو زپ کرنا چاہتا تھا کے طور پر کچھ وقت کے لئے انتظار کرنے کے لئے کہا . میں جلد ہی اس کی قمیض zipping کے بعد اس کے کمرے میں چھوڑ دیا . یہ واقعہ میری ماں کے لئے میرے سپر سینگ بنا . میں وہ مجھ سے پہلے مکمل طور پر عریاں غسل اور مجھے اس کی خوبصورت ریشمی جسم کو چھو کرنے کے لئے خوشی دے کہ خواہش .

میں نے اپنی ماں کے بارے میں سوچ اور شاور میں ہی اس کے پاس اس کی مکمل طور پر عریاں اور بنانے محبت غسل تصور ، بھی اس رات مشت زنی .

اگلے دن ، میں جلد ماں سے پہلے دودھ آیا اٹھی اور میں نے دودھ لے لیا . پھر میں سوفی پر ہے اور ٹی وی دیکھنے کے دوران، میں Neelu آج بھی نہیں آئے گا اور میری ماں بھاڑ میں خواب دیکھ رہی تھی کہ اس کی خواہش کیا گیا تھا . پھر دروازے کی گھنٹی میں دروازہ کھول کے طور پر اس کا جواب کے لئے گئے تھے ، کی گھنٹی بجی ، میرے خواب بکھر گیا . میں Neelu میرے سامنے کھڑے دیکھا اور بہت افسوس کی بات ہے میں واپس گھر کے اندر منتقل کر دیا گیا اور جلد ہی Neelu میرے پیچھے کے بعد . وہ میری ماں کے بارے میں پوچھا اور میں نے وہ سو رہا ہے . وہ بہت افسوس کی بات ہے گزشتہ دو دنوں کے لئے کام کرنے کے لئے نہیں آ رہا کے لئے افسوس کا کہنا ہے کہ ، میں نے اس کی وجہ سے پوچھا .

وہ اپنی ماں ٹھیک نہیں ہے اور وہ فوری طور پر اس کی ماں میں شرکت کے لئے گاؤں میں جانا تھا . میں نے ٹھیک کہا اور وہ کام شروع کرنے کے لئے جا رہا تھا . ماں اب بھی اس کے سونے کے کمرے میں مشکل سو رہا تھا . میں آج بھی میں ماں کے ساتھ اکیلی تھی ، تو میں نے اس کے خوبصورت جسم مساج اور بھی اس کے غسل کرنے کے لئے اس کے ساتھ ایک اور موقع ملے گا سوچا کہ . قسمت میرے اختیار کرے گا تو کون جانتا ہے اور وہ مساج جبکہ اس کی برا کو ہٹا دیں اور مجھے مکمل عریاں کے ساتھ غسل گا . ماں میرے ساتھ کھول رہا تھا کے طور پر میں امکانات دیکھ سکتا ہے .

پھر اچانک ، میرے اندر برائی مجھے ایک خیال دیا . میں اس کی ماں کی صحت اب کس طرح Neelu پوچھا . وہ یہ ٹھیک ہے ، لیکن وہ ہسپتال میں اب بھی ہے . اور اس کو دے دیا (میں بازار سے چیزیں حاصل کرنے کے لئے صرف ایک ہی تھا کے طور پر پیسے کی سب سے زیادہ میرے ساتھ تھا) تو میں نے اپنے بٹوے مل گئی اور دو ہزار روپے نکال لیا . میں نے ایک ہفتے کے لئے چھٹی پر جانے اور واپس آنے اور اس کے بعد شامل کر سکتے ہیں اس سے کہا کہ . اس سے زیادہ خوش تھا اور وہ آج کا کام مکمل کرنے کے بعد ہو جائے گا کو بتایا کہ . کارروائی میں میری منصوبہ بندی ڈال کرنے کے لئے میں نے کی ضرورت ہے اور فوری طور پر چھوڑنے کے لئے اس سے کہا . میں ماں اٹھی سے پہلے اس پر جلد ہی چھوڑ دیا.

بعد میں ہم ناشتا تھا اور ماں کے کام دوبارہ یاد کرنے Neelu کے ساتھ بہت غصے میں تھا . میں شیطانی نوکرانی بہت غیر ذمہ دارانہ ہیں، اور ہو سکتا ہے وہ اس کے مساج اور غسل کرنے کے لئے پسند نہیں کیا انہوں نے کہا کہ . میں نے بھی "میں تمام کام کریں گے ، ماں فکر نہیں ہے" . میں نے ماں مساج کے لئے اس کے کمرے میں ایک بار پھر مجھے بلایا کہ بہت خوش تھا .

میں زیتون کا تیل کی بوتل ہے اور اس کے قریب گیا اور اس کی قمیض کی زپ کھول دیا . اس کی قمیض اتارنے جبکہ وہ Neelu کے غیر ذمہ دارانہ رویے کے بارے میں بتا رہا تھا . وہ ہم سب سے زیادہ ان کی خدمت کی ضرورت ہے جب ان نوکرانیوں نہیں آتے بتایا کہ . پھر میں نے وہ بستر پر لیٹی ہو جائے گا ، بلکہ اس کی بجائے ، وہ اٹھی . میں اب وہ کیا کریں گے میں سوچ رہا تھا . وہ اس کی شلوار کے تار کھل اور اس کی شلوار کو ہٹا دیا اور گھوما .

میں نے اس کو دیکھا اور اس کی خوبصورتی میں کھو گیا تھا . میری آنکھوں کے سامنے ، صرف ایک سفید برا اور آسمان نیلے رنگ panty میں ، میری اپنی ماں کھڑا تھا . وہ بستر پر ہے ، میرے پاس آیا کے طور پر واہ ، وہ ایک جنسی دیوی کی طرح دیکھ رہا تھا ، میں نے بستر پر مجھے دھکا اور میرے کے سب سے اوپر پر ہو جاؤ اور چوسنا کرنے کے لئے میری ڈک باہر لے جائے گا لیکن میں مکمل طور پر غلط تھا . وہ آیا لیکن صرف بستر پر لیٹ گیا اور معمول کے مطابق مساج شروع کرنے کے لئے مجھ سے پوچھا . میں نے اس کی پیٹھ رگڑ رہا تھا ، میں نے اپنے منہ سے بمشکل چھ انچ تھا جس میں اس کے گدا میں دیکھ رہا تھا . میں صرف نیلے رنگ کے جاںگھیا کے تحت اس خوبصورت سفید گدا کے کھانے کے لئے چاہتا تھا .

میں آخر تک اس مساج کبھی نہیں چاہتا تھا، لیکن میں بھی غسل ہے جبکہ پانی کے ساتھ میری خوبصورت ماں تمام گیلے کو دیکھنے کے لئے مطلوبہ . تو میں نے مساج مکمل اور میری ماں کو حاصل اور باتھ روم میں داخل کرنے کے لئے انتظار کر رہا تھا . وہ حاصل نہیں کیا جب کے بعد کچھ دیر کے ، ، میں اب یہ غسل وقت ہے کہ اس کے کرنے کے لئے کہا . میں نے اس کی ٹانگوں مساج کر سکتے ہیں تو وہ صرف مجھ سے پوچھا . میں الجھن میں کیا گیا تھا . میں نے اس سے پوچھا کہ انہوں نے اس کی ٹانگوں میں درد کر رہا تھا تو . اس نے کہا نہیں . میں کیوں ٹانگوں پر پھر اس سے پوچھا . وہ Neelu وہ بھی ٹانگوں پر مساج لے کہ ماں کو مشورہ ایک اچھا مساج اور ایک دن دینے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے.

اس کی ماں پر اتفاق کیا ہے اور وہ بھی ٹانگوں پر ایک بہترین مساج دی . ماں کے بعد اس دن سے ، Neelu روزانہ اس کے پیر بھی شامل ہے اس کے مکمل مساج دیا . پھر میری ماں میں بھی ایک مساج کے طور پر برا نہیں ہوں اور وہ مجھے Neelu کیا سے بہتر مساج دے گا امید ہے کہ مجھ سے کہا .

میں نے بھی اپنی ماں کی ریشمی ٹانگوں اور منصفانہ دودیا ران کو چھو کے لئے ایک موقع ہے کیونکہ اب میں زیادہ خوش تھا . میں نے بھی اس کے گدا تھوڑا سا نچوڑ سکتا ہے سوچا اور میں نے سوچا کہ میں نے ایسا کرنے کا موقع ملا . میں آہستہ آہستہ اس کے تمام ٹانگوں اور رانوں پر اور بھی اس کے panty احاطہ کرتا ہے گدی پر اپنے تیل کی انگلیوں میں منتقل کر دیا .

میں اپنے ہاتھ سے اس کے جسم سے لطف اندوز کیا گیا تھا جبکہ وہ بھی اچھا لگ رہا تھا . میں نے خلیج میں وہاں پیسہ کمانے کے لئے یہاں اکیلے میری ماں کو چھوڑ دیا ہے کہ والد صاحب کو ایک حقیقی پاگل تھا سوچا کہ . میں اب بھی اس کے seminude جسم سے لطف اندوز کیا گیا تھا دیر کے بعد کچھ دیر کے ، ، ماں نے مجھے روکا اور یہ آج کے لئے کافی ہے کو بتایا .

میں نے اس کے panty کے تحت میرے ہاتھ نہیں ڈال کے لئے دکھ کی بات تھی . وہ اٹھی اور باتھ روم کی طرف منتقل کر دیا گیا اور وہ گرم پانی کے لئے تیار کیا اور سٹول پر بیٹھ کے اندر میں نے ایک بار اس کی پیروی کی اور . میں اس کے پیچھے گیا اور شیمپو لے لیا اور اس کے بال دھونے . میں Neelu کے طور پر اچھا مساج نہیں تھا تو میں اس کی پیٹھ پر صابن کا اطلاق کیا گیا تھا اس کے بعد کے دوران، میں نے اس سے پوچھا . وہ میں نے اس سے بہتر تھا کہ . اس میں ایک حقیقی مساج کی طرح ایک مضبوط انسان کے طور پر اس نے کہا کہ . مجھے میری ماں سے یہ سن کر بہت خوش تھا اور میں مزید ایک قدم اٹھانے کے لئے کچھ ہمت ہے .


میں نے اسے واپس soaping مکمل جب ، میں نے اس کے پیٹ پر میرے ہاتھ میں منتقل کر دیا . وہ اس کے سامنے کے جسم پر مسح کر سکتے ہیں . پھر میں نے اس کے سامنے چلا گیا اور پہلی بار میں اتنے قریب سامنے سے میری ماں کی گیلے جسم کو دیکھ کر کیا گیا تھا اور . میں وہ میری مساج سے لطف اندوز ، تو وہ بھی اس سے لطف اندوز کرے گا ، ماں سے کہا . پھر میں نے اس کے سامنے فرش پر بیٹھے اور اس کی ٹانگوں میں توسیع اور میں اس رانوں پر صابن کا اطلاق کیا گیا تھا جبکہ میری گود میں رکھا .

میں نے اس کے panty احاطہ کرتا ہے بلی کو دیکھ رہا تھا . اس نے مجھے دیکھا اور اس کے ہاتھ کے ساتھ اس کا احاطہ کرتا ہے . میں نے اسے دیکھا تو وہ مسکرا رہی ہے اور وہ شرما اور اس کے بجائے نیچے دیکھا گیا تھا کے طور پر میرے دیکھنے کے لئے گریز کیا گیا تھا . یہ بھی ختم ہو گیا تھا ، وہ اس کی چولی unhook اور چھوڑنے کے لئے مجھ سے پوچھا . میں نے اپنی منصوبہ بندی پر عمل کرنے کے لئے کچھ اور دن تھا اور پھر میں نے باتھ روم چھوڑ دیا اور دروازہ بند کر دیا کے طور پر میں حکم دیا گیا تھا کے طور پر میں نے کیا . کے بعد کچھ دیر ، ماں اس کے غسل کے مکمل اور اس کے جسم کے ارد گرد ایک تولیہ لپیٹ . وہ اس کے باتھ روم سے باہر آئے تو انہوں نے اپنے بستر پر میرے دیکھنے کے لئے چونک گیا تھا .

انہوں نے اس کے کمرے میں کیا کر رہی تھی مجھ سے پوچھا . میں نے ایک بار پھر اس کی برا اور قمیض ہک کرنے کے لئے میری مدد کی ضرورت ہو سکتی ہے. اس کے لئے وہ مسکرایا اور لباس اور کپڑے کے تحت تازہ لینے کے لئے اس الماری کے لئے گئے تھے . اس وقت یہ ان کے اور ایک سفید برا پر پرنٹ گلابی دل کے ساتھ ایک سفید رنگ panty تھا .

پھر وہ اب بھی اس کے جسم پر لپیٹ تولیہ کے ساتھ panty اور شلوار ( پتلون ) پہنے ہوئے تھے . اس کے بعد وہ باتھ روم میں چلا گیا اور چولی پر ڈال دیا اور باہر آئے . وہ اس کے لئے مجھے بلایا اور میری انتظار کر رہے وقت ختم ہو گیا تھا کہ مجھے بتایا . میں آ گیا اور ہک اس کی برا اور پھر اس کی پیٹھ پر زپ کرنے کے لئے کہا گیا تھا .

میں نیچے بستر سے ہے اور اس کی طرف منتقل کر دیا گیا اور اس کے بعد میں نے اس کی کمر کے گرد میرے ہاتھ ڈال دیا اور میں نے اس کے ننگے واپس کئی بار دیکھا ہے وہ مجھ سے برا سامنے پہنا کر سکتے ہیں انہوں نے کہا کہ . وہ کچھ بھی نہیں مسکرایا اور کہا . میں نے اس کی گردن کو چوما اور اس نے مجھ سے کسی بھی وقت صرف مجھے فون کی ضرورت ہے تو انہوں نے کہا کہ یہ zipping جبکہ اس کے بعد وہ اس کے قمیض پر ڈال دیا اس کی چولی جھکا دیا .

وہ میں اپنی مدد کی پیشکش کی گئی تھی ، لیکن میں نے اس سے خود کو کی پیشکش تھا . میری منصوبہ بندی کا یہ دوسرا دن ، میں نے اپنی ماں کی لاش مائنس اپنی شرمگاہ پر تمام ٹچ سے زیادہ خوش تھا . سب کچھ ہموار ہو جاتا ہے ، میں نے بھی اپنی ماں کی شرمگاہ تک رسائی حاصل کرنے کی منصوبہ بندی




Reply With Quote
Have you seen the announcement yet?
  #2  
Old 31st March 2014
rabiarabia338's Avatar
rabiarabia338 rabiarabia338 is offline
http://www.xb-wiki.com/index.p
 
Join Date: 27th February 2013
Posts: 15,869
Rep Power: 39 Points: 17800
rabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universe
Send a message via Skype™ to rabiarabia338
میں نیچے بستر سے ہے اور اس کی طرف منتقل کر دیا گیا اور اس کے بعد میں نے اس کی کمر کے گرد میرے ہاتھ ڈال دیا اور میں نے اس کے ننگے واپس کئی بار دیکھا ہے وہ مجھ سے برا سامنے پہنا کر سکتے ہیں انہوں نے کہا کہ . وہ کچھ بھی نہیں مسکرایا اور کہا . میں نے اس کی گردن کو چوما اور اس نے مجھ سے کسی بھی وقت صرف مجھے فون کی ضرورت ہے تو انہوں نے کہا کہ یہ zipping جبکہ اس کے بعد وہ اس کے قمیض پر ڈال دیا اس کی چولی جھکا دیا .

وہ میں اپنی مدد کی پیشکش کی گئی تھی ، لیکن میں نے اس سے خود کو کی پیشکش تھا . میری منصوبہ بندی کا یہ دوسرا دن ، میں نے اپنی ماں کی لاش مائنس اپنی شرمگاہ پر تمام ٹچ سے زیادہ خوش تھا . سب کچھ ہموار ہو جاتا ہے ، میں نے بھی اپنی ماں کی شرمگاہ تک رسائی حاصل کرنے کی منصوبہ بندی کی .

اگلے دن ، میں نے دروازے کی گھنٹی سن کر اٹھی اور اس کا جواب کرنے کے لئے چلا گیا . میں Neelu دروازے کے پیچھے نہیں تھا کہ امید ہے . تو میں چلا گیا اور اس کی جانچ پڑتال . دودھ باہر کھڑا تھا . مجھے کالج جانا پڑا جب وہ روزانہ دودھ لینے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے کے طور پر ، چلا گیا اور اس نے میری ماں کے بارے میں پوچھ رہا تھا وہاں دودھ اور لے لیا . میں نے کالج کے لئے نہیں جا رہا ہوں ، وہ دیر سے جاگ رہا ہے اس سے کہا کہ . انہوں نے کہا کہ دودھ دینے کے بعد چلا گیا .

میں نے ٹی وی دیکھنے کے لئے براہ راست گئے اور یہاں تک کہ دودھ میری ماں یاد آ رہی ہے کہ میں سوچ رہا تھا . میں نے بھی اس مساج جبکہ ماں کے ساتھ کیا کرنا ہے کے بارے میں سوچا اور میں نے آج کچھ ترقی کر کے لیکن ایک سست رفتار سے سوچا .

میں نے اپنی ماں بھی میرے ساتھ لطف اندوز کرنا چاہتے ہیں . تو ، اب مجھے اس کی عصمت دری کی نیت کی ضرورت نہیں تھی . کچھ بھی نہیں کام کیا تو میں ، میری آخری آپشن کے طور پر رکھا ہے لیکن میں ترقی کے ساتھ خوش تھا . ماں جلد جاگ نہیں کیا اور جلد ہی اسے 11 بجے تھا . اس وقت وہ اس کے کمرے سے باہر آئے اور سوفی پر شمولیت اختیار کی .

پھر ہم ناشتا اور کچھ معمول کی بات تھی . میں نے مساج کے لئے اس سے پوچھا اور اس نے مجھے ایک بار پھر اس کی مساج کرنے کے لئے مدعو کرنے کے لئے کا فیصلہ کیا ہے . کچھ گھنٹوں کے بعد ، وہ اس کے سونے کے کمرے میں آنے کے لئے مجھ سے پوچھا . میں نے اس کے پیچھے منتقل کیا گیا تھا ، جبکہ یہ ایک چھوٹی سی موہک بنانے کے لئے چاہتا تھا ، میں نے اس کے سونے کے کمرے کے خود راستے میں اس کی قمیض زپ unzipped .

وہ ہم کمرے تک پہنچنے تک انتظار کرنے کے لئے کہا . میں نے تیل کی بوتل مل گیا تو ، میں نے میرے ساتھ کے لئے انتظار کر بستر پر پہلے سے ہی تھا نے دیکھا کہ . وہ اس کی شلوار اور قمیض ہٹا دیا اور وہ صرف اس سفید گلابی panty اور وہ گزشتہ روز غسل کے بعد پہنا سفید برا میں تھا .

میں بستر پر ہے اور اس کی پیٹھ پر کچھ تیل ڈال کر مساج کرنا شروع کر دیا . میں نے اس کی پیٹھ ، گردن ، کندھوں اور ہاتھ مساج کے بعد وہ وہاں کیا مجھ سے کہا کہ اس سے پہلے ، میں نے اس کی ٹانگوں پر کرنے کے لئے نیچے چلا گیا . وہ اچھا لگ رہا ہے تو میں نے ماں سے پوچھا . وہ صرف وہ منتقل نہیں کیا ، کچھ وقت کے بعد ایک آواز hhmmmmm بنا دیا ، تو میں وہ سویا ہے ہو سکتا ہے سوچا . لہذا میں نے یہ ایک اچھا موقع تھا اور میں اس آکاشگنگا رانوں اور panty احاطہ کرتا ہے گدا کے دوران میرے ہاتھ میں منتقل کر دیا .

میں نے اس کے panty احاطہ کرتا ہے گدا کے پکڑ لیا اور وہ جواب نہیں تھا جب آہستہ سب سے پہلے اور اس کے بعد ایک چھوٹی سی مشکل یہ نچوڑا . اس احساس وہ منتقل کر دیا گیا اور تقریبا تبدیل کر دیا . وہ اس دن کے لئے کافی تھا اور ہم بہتر باتھ روم کی طرف سربراہ نے کہا کہ . میں وہ مجھ پر غصہ تھا . اس سے بچنے کیلئے ، میں وہ چاہتے تھے تو وہ میں نے آہستہ آہستہ وہ زیادہ لطف اندوز ہوں گے کہہ رہے ہیں کہ واپس بستر پر اسے دھکا دیا اور اس کے بستر پر لیٹ کر دیا اور لیا ، کچھ نے کہا کہ اس سے پہلے ، میں نے سامنے سے اس کی رانوں مساج کرے گا ، اسے ایک تجویز دے دی کچھ تیل اور اس کی ران پر رکھ دیا .

اب میری ماں میرے سامنے seminude جھوٹ بول رہا تھا اور میں نے سامنے سے اس کے جسم پر دعوت کر سکتے ہیں . میں نے اس کے جسم کو دیکھ کر اور اس کی مساج کیا گیا تھا اور جبکہ وہ میرے چہرے کو دیکھ رہی تھی . وہ میں نے اس کے panty احاطہ کرتا ہے بلی کو دیکھ رہا تھا کہ جانتا تھا لیکن کیا وہ نہیں جانتا تھا میں panty کی طرف سے پھیلا ہوا تھا کہ اس کے نیچے کے بالوں کو دیکھ رہا تھا .

میں نے اس کے رد عمل کو دیکھنے کے لئے اس کے چہرے کی طرف میری آنکھوں منتقل کر دیا گیا ، وہ صرف میرے ساتھ ایک آنکھ رابطہ کر نظر انداز کر دیا اور کمرے میں چھت پر یا کہیں اور دیکھا . سامنے سے اس کی رانوں کرنے کے بعد ، میں نے بھی اس کے پیٹ پر کچھ تیل ڈال دیا اور وہاں بھی ملا . اس نے کچھ نہیں کیا اور میں نے اس کے رد عمل کی طرف سے حوصلہ افزائی کی ہے اور پھر میں نے اس کے سب سے اوپر پر ہے .

میں اس کے کولہوں کے دونوں کناروں پر دونوں میرے گھٹنوں پر رکھ دیا اور میری مشکل مرگا اس کے پیٹ کے بٹن کو چھو رہی تھی . اس میں کیا کر رہا تھا مجھ سے پوچھا . اس شرمندگی سے بچنے کے لئے ، میں نے سامنے سے اس کے کندھوں مساج تو وہ فوری طور پر ٹھیک ہو سکتا اس سے کہا کہ . وہ کچھ کہتے ہیں اور اس کے سونے کے کمرے کی دیوار پر پینٹنگ کی طرف مجھ سے دور دیکھا نہیں تھا .

میں صرف مسکرایا اور اس کی گردن اور کندھوں اور ہاتھ کے ارد گرد میرے ہاتھ کو منتقل کرنے کے لئے جاری . ایسا کرتے وقت ، میں نے اس کے ننگے پیٹ پر اپنے پاجاما کے اندر اپنے مرگا رگڑ کر دیا گیا تھا . میں نے کچھ دیر کے بعد میری مشکل مرگا محسوس کر رہی تھی یقین تھا کہ .

وہ پیدا کرنے کے لئے شروع کیا گیا تھا اور اس کے جنسی زور کو کنٹرول کرنے کے طور پر وہ بھاری سانس لینے گیا تھا ، وہ اس دن کے لئے کافی تھا مجھ سے کہا ، اور میں بھی میں ایک طویل وقت کے لئے یہ کر احساس ہوا کہ اور صورت حال حاصل کرنے کے لئے نہیں چاہتے تھے قابو سے باہر . میں نیچے اس کے جسم سے ہے اور بستر سے باہر منتقل کر دیا گیا اور سب سے پہلے باتھ روم کی طرف منتقل کر دیا گیا . وہ باتھ روم کے اندر میرا پیچھا .

اس دن ، میں نے اس کے لئے گرم پانی تیار ہے اور وہ سٹول پر بیٹھ گیا . پھر میں نے اس کے پیچھے چلے گئے اور میں بھی اپنے کپڑے اتار لیا . وہ اس نے مجھے دیکھا اور میں نے اپنے کپڑے نکال رہا تھا کیوں مجھ سے پوچھا . میں اپنے تمام کپڑے روزانہ گیلے ہو رہے ہیں اس سے کہا کہ .

وہ اس جواب سے مطمئن تھا . اب میں صرف اپنے باکسر میں کھڑا تھا . میں شیمپو لیا اور اس کے بال اور پھر اس کے واپس دھونے شروع کر دیا . اس کے بعد گزشتہ دن کے طور پر ، میں نے اس کے پیٹ دھونا میرے ہاتھ میں منتقل کر دیا . میں وہ مجھے ایسا کرنے کے لئے امید کر رہا تھا سوچا اس کے ردعمل کو دیکھ کر .

پھر میں نے اس کے سامنے چلا گیا اور بیٹھ گیا اور اس کی ٹانگوں کے لے گئے اور مجھے کے دونوں کناروں پر انہیں رکھا ہے اور سامنے سے اس کی ٹانگوں اور رانوں دھونے گیا تھا . اس کے بعد وہ اس کی چولی unhook اور چھوڑنے کے لئے مجھ سے کہا . اس وقت میں اس کی چولی unhook کرنے کے لئے اس کے پیچھے منتقل نہیں کیا . اس کی بجائے ، اب بھی اس کے سامنے بیٹھے اور تاکہ وہ میری گود میں بیٹھا ہوا تھا کے طور پر میں آگے منتقل کر دیا گیا .

میں چولی پر اس ہک آخر پھر اس کے کولہوں اور اس کی پیٹھ کے ذریعے ، اس کی رانوں سے میرے ہاتھ منتقل کر دیا گیا اور . اب میں اس کو آہستہ آہستہ جانا چاہتا تھا . میں جتنا میں کر سکتے ہیں کے طور پر آگے منتقل کر دیا گیا ہے اور یہ بھی میری طرف منتقل کر دیا . میرے ہاتھ میں نے ماں کی گردن بوسہ کیا گیا تھا اس کی پیٹھ کے ذریعے منتقل کر رہے تھے جبکہ میری باکسر احاطہ کرتا ہے مرگا اس panty احاطہ کرتا ہے کی cunt پر رگڑ گیا تھا .

آخر وہ انہوں نے کہا کہ آہستہ آہستہ اور ایک بہت ہی نرم لہجے میں پتائی گیا تھا "بیٹا جلد ہی ایسا . " میں اگلے اس کی طرف سے توقع نہیں تھا کیا . میں وہاں سے حاصل نہیں کیا . اس کی بجائے میں اس کے کندھوں پر اس کے پیچھے کے ارد گرد میرے ہاتھ منتقل ہو گیا اور اس کے کندھے پر دونوں پٹے گے اور نیچے ان کے منتقل کر دیا گیا .

وہ ، ناراض ہے مجھ سے دور منتقل کر دیا گیا اور میں کیا کر رہا تھا مجھ سے پوچھا اور اس کے ننگے سینوں کو بے نقاب کرنے سے دور اس کی چھاتی سے نہیں فسل سے برا کو بچانے کے لئے تو کے طور پر اس کے ہاتھ کی مدد لی . میں صرف اس کے آرام کرنے کے لئے کہا کہ فکر نہ کرو اور میں انہیں دھونے رہا ہوں انہوں نے کہا کہ . وہ یہ کروں گا انہوں نے کہا کہ . میں ایسا کرنا چاہتا تھا اور میں فکر کرنے کی نہیں اس سے کہا . وہ سب سے پہلے میں ہچکچا رہے تھے لیکن انہوں نے ایسا کرنا چاہتا تھا کے طور پر آخر میں دی . میں نے اس کے ہاتھ سے لیا اور موقع پر انہیں منتقل کر دیا گیا اور چولی ہٹا دیا اور اس کی چھاتی کو بے نقاب . وہ مجھ کو دیکھ کر نہیں کیا گیا تھا .

میں نے کچھ لوشن لیا اور اطلاق اس کی چھاتی پر اور ان کے مساج .
میں انہیں نچوڑا تو شاید ہی وہ ڈانٹنا یا اس سے بھی مجھے مارنے اور یہاں سب کچھ بند ہو سکتے ہیں پتہ تھا کہ میں نے آہستہ سے اس نے کیا کیا . میں نے اس سے رگڑ رہا تھا ، مجھے وہ بہت لطف اندوز کیا گیا تھا کہ دیکھا . اس نے اپنی آنکھوں کو بند کر دیا اور آہستہ آہستہ اور اس کے سانس لینے میں اب اضافہ کیا گیا تھا سے moaning کیا گیا تھا .

پھر میں نے اس کی چھاتی چھوڑ دیا اور آہستہ آہستہ اس نے اپنی آنکھیں کھول دیں اور وہ مجھے روک دیا کہ دکھ کی بات تھی . میں واقعی میں مزید کسی جانے سے پہلے اس سے اظہار حاصل دیکھنا چاہتے تھے . پھر میں نے پانی لیا اور اس کے تمام جسم پر انڈیل دیا . اب وہ مجھے میری انڈرویئر میں تھا پر مشکل میں دیکھ رہا تھا . مجھ پر مسکرا ، وہ اب مجھے اس panty کو دور کرنے کی اجازت نہیں دیں گے انہوں نے کہا کہ .

میں صرف وہ بعد میں میرے لئے اس کے panty کو ہٹا دیں اور مکمل طور پر ننگے حاصل کرنے کے لئے تیار ہے جس کا مطلب ہے ، اب ایک لفظ پر توجہ مرکوز کی . میں نے اگلے دن یہ کام کر رہے کے بارے میں سوچا اور میں نے اس سے کچھ پوچھنا چاہتے ہیں اور اس نے کیا مجھ سے پوچھا کہ اس نے کہا . میں نے اس کے ذاتی ہے . وہ میرے سوال سننے کے بعد فیصلہ کرے گا سے پوچھا . اس کے لئے میں نے اس کی ناف بال بڑے ہیں اور وہ ان کو ختم یا نہیں جواب دیا کہ . وہ کل ہو سکتا ہے انہوں نے کہا کہ . میں باہر منتقل کر دیا گیا اور اسے اس کے panty کو ہٹانے اور اس کی بلی کو صاف کرنے کے کچھ نجی معلومات کی حفاظتی دیا . جانے سے پہلے میں نے ماں میں بیڈروم میں آپ کے لئے انتظار کر رہا ہوں " ، انہوں نے کہا کہ . "روزہ آو. وہ مسکرایا اور مجھ سے دور دیکھ کر اس کو غسل جاری .

وہ اس کے کمرے میں تھا ایک بار ، وہ اس کے کپڑے اور جانگھیا لینے کے لئے اس کے ارد گرد لپٹی ایک تولیہ کے ساتھ الماری کی طرف منتقل کر دیا گیا لیکن وہ باتھ روم کے اندر اس کی بلی دھونے گیا تھا جب میں نے پہلے ہی اس کے لئے جانگھیا منتخب کیا تھا . میں نے اسے بلایا اور اس کے panty دکھایا .

یہ دیکھ کر وہ بستر کی طرف آیا . میں نے اس الماری کی طرف سے ایک مل گیا ہے اس سے کہا کہ . وہ اسے لے اور panty اور شلوار تو مجھ سے برا لیا اور باتھ روم کی طرف منتقل کرنے کے لئے گھوما پہنے ہوئے تھے لیکن وہ اندر نہیں مل سکا . اس کے بجائے ، وہ صحیح میرے سامنے کھڑا تھا .

میں نے اس کے جسم سے اس کی تولیہ فسل گیا اور ایک بار پھر مجھ سے اس کی چھاتی کو بے نقاب . اب میں ماں کو اس کھیل میں میرے ساتھ میں تھا کہ یقین تھا . اس نے کہا " اب آپ بیٹا خوش ہیں مجھ سے کہا ! میں چولی پہن باتھ روم کے اندر چلا گیا کل جب آپ اس طرح سہارے . تم مجھے یہاں خود آپ کے سامنے اس کے چولی پہن کرنا چاہتا تھا . "

میں مکمل معاہدے میں میرے سر تھا اور وہ اس کی چولی پر ڈال کے بعد ، میں نے اس کے سامنے چلا گیا اور اس کی کمر کے گرد میرے ہاتھ ڈال دیا اور پھر اس کے گدی پر اور اب وہ مجھ سے شرما نہیں کیا گیا تھا سے پوچھا کہ ماں آپ کا شکریہ کہا . آپ نے پہلے ہی آپ کو بھی میری چھاتی دیکھا کئی بار اور مجھے آج نیم عریاں دیکھا ہے کیونکہ وہ ، اب نہیں کہا .

میں بھی میں بھی اس کی چولی hooking کے بعد ، میں اسے اپنی باہوں سے جانے نہیں دیا اس کی چولی ہک اس کے گدا سے اپنے ہاتھوں منتقل کر دیا گیا ایک بہت طویل وقت کے لئے ان کو چھو لیا . وہ میرے ہاتھ میں منتقل کر دیا اور میری پکڑ سے خود کو آزاد اور قمیض لے گئے ، اس کے پہنے ہوئے تھے اور جانے سے پہلے اس کے کمرے سے باہر چلا گیا ، وہ میں نے آج بہت شرارتی تھا اور ایک فرمانبردار بیٹے کے طور پر دن کے آرام کے برتاؤ ، میں کنٹرول کیا گیا تھا انہوں نے کہا کہ میری میں نے اپنی منصوبہ بندی کے ٹریک پر ہو رہی تھی اور جلد ہی میں اپنے مشن میں کامیاب ہو سکتا ہے کہ جانتا تھا کے طور پر زور دیا .

یہی وجہ ہے کہ پورے دن ، میں بہت خوش تھا اور میرے دوست کی سالگرہ پارٹی میں رات کے وقت باہر گیا تھا . میں نے تین ہفتوں کے بعد ان سے ملاقات کے طور پر وہاں میں اپنے دوستوں کے ساتھ بہت لطف اندوز کیا گیا تھا .

میرا بہترین دوست میں بہت فعال اور خوش تھا کہ دیکھا . اس نے مجھ سے وجہ سے پوچھا . میں مساج تجربات اور میری ماں کو بھاڑ میں کرنے کی خواہش کا اشتراک کرنے کے بارے میں سوچا . لیکن پھر میں نے جانا ہے اور سب کو بتائیں گے کے طور پر میں سب سے بڑی غلطی کر رہے ہیں کیا جا سکتا ہے کا احساس . میں بھی دوسرے لوگوں کی طرح بھی میرے دوستوں نے بھی میری ماں کی خوبصورتی کو پسند کیا اور اس کے بھاڑ میں جاؤ کرنے کی خواہش ہو سکتا ہے کہ جانتا تھا کیونکہ انہوں نے میری ماں کو ، اتارنا fucking کے اس کی منصوبہ بندی میں حاصل کرنے کے لئے مجھے بلیک میل کرے گا کہ میں سوچا . تو میں نے کسی کو کچھ بتانے کا فیصلہ کیا . بھی نہیں میرا سب سے اچھا دوست .

میں نے دروازہ چابی تھی واپس home.I کو واپس جب یہ بہت دیر ہو چکی ہے ، تو میں نے دروازہ کھولنے کے لئے میری ماں پریشان نہیں کیا . میں اندر گیا تو میں نے کھانے کی میز پر پارسل کھانے کے پیکٹ دیکھا . میں نے ماں پہلے ہی اس نے کھانا کھا لیا اور اس کے کمرے میں ریٹائر ہے کہ سمجھ . میں نے اس کے سونے کے کمرے میں اس کی جانچ پڑتال کرنے پر چلے گئے . روشنی اس کے کمرے بند کر اور وہ بستر پر سونے پر پہلے سے ہی تھا .

میں نے اس کے کمرے کا دروازہ بند کر دیا اور اپنے بستر کمرے میں چلا گیا اور کپڑے تبدیل کر دیا اور بستر پر پھینک دیا . میں بہت حوصلہ افزائی کی تھی اور پھر میں نے میری خوبصورت ماں کے جسم کو چھو کرنے کا موقع ملے گا اور جلد ہی میں بھی سو تا کہ سورج ، اضافہ کرنے کے لئے انتظار کر رہا تھا .


yeh ek xossip ki he english story hai me is ko urdu me likh rahi hn

umeed hai aap ko psand ayegi




Reply With Quote
Have you seen the announcement yet?
  #3  
Old 31st March 2014
rabiarabia338's Avatar
rabiarabia338 rabiarabia338 is offline
http://www.xb-wiki.com/index.p
 
Join Date: 27th February 2013
Posts: 15,869
Rep Power: 39 Points: 17800
rabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universe
Send a message via Skype™ to rabiarabia338
wating ur comments

Reply With Quote
Have you seen the announcement yet?
  #4  
Old 31st March 2014
stylomano87 stylomano87 is offline
 
Join Date: 6th March 2014
Posts: 22
Rep Power: 0 Points: 104
stylomano87 is beginning to get noticed
wating more rabia dear

Reply With Quote
Have you seen the announcement yet?
  #5  
Old 3rd April 2014
rabiarabia338's Avatar
rabiarabia338 rabiarabia338 is offline
http://www.xb-wiki.com/index.p
 
Join Date: 27th February 2013
Posts: 15,869
Rep Power: 39 Points: 17800
rabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universe
Send a message via Skype™ to rabiarabia338
kuch din ka wait dear


Quote:
Originally Posted by stylomano87 View Post
wating more rabia dear

Reply With Quote
Have you seen the announcement yet?
  #7  
Old 30th November 2014
Shahrukhmj's Avatar
Shahrukhmj Shahrukhmj is offline
jAcksOn5
 
Join Date: 12th April 2014
Location: Motown
Posts: 2,937
Rep Power: 30 Points: 22065
Shahrukhmj is one with the universeShahrukhmj is one with the universeShahrukhmj is one with the universe
to u wid

Reply With Quote
Have you seen the announcement yet?
  #8  
Old 1st December 2014
rabiarabia338's Avatar
rabiarabia338 rabiarabia338 is offline
http://www.xb-wiki.com/index.p
 
Join Date: 27th February 2013
Posts: 15,869
Rep Power: 39 Points: 17800
rabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universe
Send a message via Skype™ to rabiarabia338
incest کی ساگا CH-02: ظہیر نے اپنے ماں روبی بھاڑ میں جاتا ہے

ایک نیا دن میں اپنے بستر سے اٹھ گئے کے طور پر، میری آنکھوں سے براہ راست دیوار پر گھڑی کے لئے گئے شروع کر دیا. مجھے دیر ہو چکی تھی. میں نے اپنی ماں بھی آج سو رہا کیا جا سکتا ہے سوچا. تو میں نے اٹھ کر پیشاب کرنے گئے تھے اور اس کے بعد اپنے دانتوں کا برش لے گئے. اب بھی میرے دانت برش، میں نے کمرے میں نکل آئے ہیں اور اس کی ماں کو ٹی وی دیکھ رہا تھا پایا. وہ اٹھا تو میں نے اس سے پوچھا؛ وہ دودھ لینے کے لئے اٹھ گئے انہوں نے کہا کہ. مجھے کمینے دودھ ماں آج دودھ لینے سے دیکھ کر بہت خوش تھا کہ میں سوچا.

میں نے اپنے دانت صاف اور میں واپس آنے کے بعد تازہ حاصل کرنے کے لئے میرے باتھ روم میں واپس چلا گیا. ماں ناشتہ تیار ہے. اتنے days.I گئے اور ناشتا شروع کر دیا اور وہ ناشتہ حاصل کرنے کے لئے مجھے بتایا ہے ہو سکتا ہے اس سے کہا کہ کے بعد اب ماں کو ناشتا تیار. وہ رات کو میں دیر سے آئے ہو سکتا ہے اور مناسب طریقے سے سو نہیں سکا طور پر وہ مجھے پریشان نہیں کرنا چاہتا تھا اس نے کہا. انہوں نے یہ بھی کہا کہ وہ اپنے مساج کی اب بہتر محسوس کر رہا تھا کہ آہستہ آہستہ نے کہا. مجھے یہ سن کر مسکرایا اور وہ بھی مسکرائے.

بعد میں، دن میں نے کچھ گھریلو کاموں سے کر رہا تھا اور آج ماں بھی مجھ میں شمولیت اختیار کی. میں نے انتظام کر سکتے ہیں نے کہا، لیکن پھر بھی وہ کچھ کروں گا اصرار کیا. زیادہ تر کام کیا گیا تھا کے بعد میں نے پھر اس کو روک نہیں کیا، میں جا کر ٹی وی سے لطف اندوز کرنے ماں کو بتایا. وہ کمرے کے پاس گیا اور کام مکمل کرنے کے بعد ٹی وی کے ریموٹ لیا.

میں نے بھی اس میں شمولیت اختیار کی اور اس نے کہا "بیٹا اب میں مکمل طور پر اچھا محسوس." یہ سن کر میں ماں اب مساج کے لئے متفق نہیں ہو سکتے لیکن پھر بھی مجھے لگتا ہے وہ مساج کی ضرورت نہیں تھی یہاں تک کہ اگر، وہ، کچھ مزہ ضرورت گے یقین تھا اس جس میں وہ ہمارے مساج کے سیشن میں پایا. میں نے مساج کے لئے طلب کرنے کے لئے میری ماں کے لئے انتظار کر رہا تھا لیکن اس نے ایسا نہیں کیا. میں نے ٹی وی کے اوپر گھڑی کی طرف دیکھ رہا تھا لیکن اس نے مجھ سے نہیں پوچھا تھا.

تو آخر یہ دیر ہو رہی تھی. لہذا، میں وہ بہت تھکا ہوا رہا ہوگا کہ ہم آگے کی تجویز ڈال دیا اور میں اس کا مساج دے گا. وہ مجھے یہ سن کر الجھن میں تھا کوئی ضرورت کہا.
میں آدھے گھنٹے پھر میں نے اس سے پوچھا بعد اگلے کہنے کے لئے ہے نہیں سمجھ سکتے. اس نے کہا نہیں. اب میں اسے چھو مر رہا تھا اور کچھ وقت کے بعد میں نے مجھے اس کا مساج دے دو اس سے التجا کی.

میں نے میں نے کل کے لئے معافی چاہتا ہوں اور میں نے صرف اس کے پیچھے سے رگڑنا اور اس کی چھاتی کو چھو نہیں کرے گی. وہ میرے چہرے کی طرف دیکھا اور زور زور سے ہنسنا شروع کردیا. پھر اس نے وہ مجھے اس کے ساتھ کیا کیا لطف اٹھایا ہے. انہوں نے یہ بھی وہ اس وقت مساج نہیں چاہتے کہ کہا. وہ کچھ دیر کے بعد شام میں ہو سکتا ہے کہا اور اس نے مجھ سے مساج چاہتا ہے جب وہ مجھے بتا دیں گے. اب جب کہ میں ماں کو بھی اپنے مذاق کا وقت لطف اندوز کرنے کے لئے کرنا چاہتا تھا یقین تھا کہ.

میں نے بے تابی اس وقت کے لئے انتظار کر رہی تھی. جلد ہی یہ شام کا وقت تھا اور اس کے ٹی وی سیریلوں وہ یاد کبھی نہیں ہوئی تھی. وہ اپنے ٹی وی شو کے ساتھ مصروف ہو گئی جب، میں نے آج کچھ نہیں ملے گا کہ سوچا اور جلد ہی ہم نے بھی کھانا کھایا. وہ ٹی وی شو کا لطف لے رہا تھا جیسے میں نے بہت اداس تھا، لیکن وہ بھی میرے اداس چہرہ دیکھا. تمام ٹی وی شوز سے فارغ ہوئے تھے اور اس کے بعد ماں وہ رات کو پیاس لگتی ہے تو وہ کیس میں اس کے بیڈروم میں رکھتا ہے کہ پانی حاصل کرنے کے باورچی خانے میں گیا. پانی کی بوتل لینے کے بعد، اس نے اپنے سونے کے کمرے کی طرف بڑھی. میں صرف اپنے ہاتھ میں ایک دور دراز کے ساتھ سوفی پر بیٹھے اور مسلسل چینلز بدل رہا تھا.

ماں کو اس کے کمرے کے دروازے کے قریب کھڑا تھا، مجھ سے سامنا کرنے کے لئے گھوما اور میرا نام. مجھے لگتا ہے وہ کچھ کی ضرورت ہے تو چیک کرنے کے لئے اس کی طرف دیکھا. وہ میں نے آج سے سو سامنے میرا بیٹا، میں ایک اچھا مساج کی ضرورت ہے. تو میرے کمرے میں آ. یہ سن کر، میں نے اپنی ماں کو بھی مسکرایا، خوشی اور مجھے مسکرا دیکھ کے ساتھ کود گیا.

جلد ہی، میں ٹی وی کے تبدیل کر دیا اور اس کے بعد صرف اس کے بیڈروم اگلے دوسری میں اس کا پیچھا کیا. ایک بار کے اندر، میں نے پیچھے مڑ پھر الماری سے تیل کی بوتل لے گئے اور میں اس کے بستر کے قریب ماں کو نہیں دیکھا تھا. میں نے کمرے کے دوسرے کونے تک میری آنکھوں میں منتقل کر دیا. ماں باتھ روم کے دروازے کے قریب کھڑا تھا.

میں نے وہ اندر بلکہ اس کی بجائے پیشاب کرنا رہی ہو گی سوچا، وہ اس کے لئے مجھے فون کیا اور وہ سب سے پہلے اور اس کے بعد مساج غسل کرنا چاہوں گی. جس سے وہ مساج کے بعد بہت سکون محسوس ہوتا ہے کہ کہا اور وہ غسل کے بعد مساج کرنا چاہتا تھا اسی طرح پوری night.so محسوس کرنا چاہتی تھی اسی وجہ سے، میں نے اسے پوچھا. پھر وہ اس کی قمیض ان زپ کرنے کے لئے مجھ سے پوچھا. وہ خود کر سکتا تھا مگر وہ مجھ سے لطف اندوز کرنے کے لئے کرنا چاہتا تھا. وہ موہک موڈ میں تھا. میں نے اس کے پیچھے چلا گیا اور اس کی قمیض کی زپ unzipped ہے. وہ اب بھی اس کی قمیض ہٹا نہیں کیا.

اس دوران اس نے اپنی شلوار کے تاروں کو توڑنا چاہتے کوشش کر رہا تھا. اب بھی اس کے پیچھے کھڑے، میں نے اس کی کمر کے گرد میرے ہاتھ منتقل کر دیا گیا اور پھر اوپر اس کی قمیض منتقل کر دیا آخر کار میں نے اس کے لئے بہت کہ کالعدم گا کہ اشارہ، اس کی شلوار کے سٹرنگ لیا. میں نے صرف سٹرنگ نکالا اور گرہ کھول دیا اور اسے اس کے پاؤں کے ارد گرد زمین پر نیچے گر گیا تو میں نے، شلوار جاری کیا.

اس نے اس کی ٹانگوں کو منتقل ہو گیا اور شلوار سے باہر آئے اور کمرے کے کونے میں ان کو لات ماری. میں اسے panty احاطہ کرتا ہے گدا پر ہاتھ ڈال دیا اور پھر وہ مجھے دیکھ کر مڑا اور میں نے "ہوا میں اپنے ہاتھ اوپر ڈال دیا، ماں" اس سے کہا. میں نے اس سے کہا اور میں نے اوپر اس کی قمیض منتقل کر دیا گیا اور پھر اس کے سر پر اسے ہٹا دیا کے طور پر اس نے کیا.

میں نے اس کی کمر پر ہاتھ رکھے اور میں اندر اس کے کپڑے کے تمام نکال دیا جائے گا کہ اشارہ، "چلو باتھ روم میں جاری" کو بتایا. میں اپنے کپڑے اتارنے نہیں کیا گیا تو پھر اس نے مجھ سے پوچھا. جیسے ہی میں نے یہ سنا کے طور پر، سیکنڈ کے اندر اندر، میں اپنے کپڑے کو ہٹا دیا اور میری ماں کے انڈرویئر سامنے میں ہی کھڑا تھا. وہ مسکرایا اور ہم باتھ روم میں چلا گیا.

میں نے میری طرف دیکھ اور میں ختم ہونے کے بعد، میں نے شیمپو لیا اور لوشن اور میں اس کے غسل شروع کرنے کے لئے اس کے پیچھے چلا گیا سٹول پر بیٹھ کر اب، گرم پانی، ماں تیاری کر رہا تھا جبکہ ہم دونوں، صرف ہمارے جانگھیا میں، باتھ روم کے اندر آیا اس وقت کے.

وہ پہلے غسل نہیں کرنا چاہتی ہے کہ مجھ سے کہا. مجھے یہ سن کر الجھن میں تھا. سب سے پہلے وہ سب سے پہلے نہانا چاہتا ہے اور اب وہ سب سے پہلے غسل نہیں کرنا چاہتا کہہ رہا تھا کہ. مجھے لگتا ہے وہ صرف وہ مساج کرنے سے پہلے پہلے نہانا چاہتا ہے کہ اس کی یاد دہانی کرائی.

وہ ہاں بیٹا، مسکرایا اور کہا! میں نے مساج کرنے سے پہلے پہلے نہانا چاہتا ہوں لیکن میں نے بھی آپ نے مجھے غسل سے پہلے ایک اور بات کرنا چاہتا ہوں. مجھے لگتا ہے وہ چاہتا تھا کہ کیا پوچھا اور وہ کل، مجھ سے بتایا، تم نے میری ناف بال لمبے ہوتے ہیں اور میں ان میں کمی ضروری ہے اور اس لئے میں نے سب سے پہلے یہ کام کر رہے کے بارے میں سوچ رہا ہوں کہ کہا.

اب، میں ماں کے آخر میں اس کے ناف بال نکال دیا جائے گا کہ میں بہت خوش تھا اور وہ مسکرا مجھے دیکھا اور کہا، میں مسکرا روک دیا یہ سن کر اور اس کے وہ اس کی بجائے اس نے مجھ سے پوچھا کہ وہ اس کے بال مونڈنا تک باہر جانے کے لئے مجھے بتا سکتے ہیں کہ اس امید میں دیکھا "آپ کو آپ ناف بال اتارنے کیا؟"

اچانک میں نے میں نے گزشتہ دو ماہ کے لئے ان کو ختم نہیں کیا، باہر blurted. وہ مسکراتے ہوئے میری طرف دیکھا اور وہ اس کی ناف بال ہٹا دیا اس سے پہلے، وہ میری ناف بال اتارنے گی. مجھے لگا کہ وہ میری ناف بال اتارنے کے احمقانہ بہانے سے میرا مرگا دیکھنے میں دلچسپی رکھتے تھے یہ سن کر بہت خوش تھا.

وہ میری مونڈنے کٹ حاصل کرنے کے لئے مجھ سے پوچھا. میں نے صرف انڈرویئر میں میرے کمرے میں بھاگ گئے اور ایک منٹ میں کے اندر اندر اپنے مکمل مونڈنے کٹ کے ساتھ واپس آیا. وہ اس سے استرا اور جھاگ لیا. وہ اس کے سامنے کھڑے ہونے کے لئے مجھ سے کہا اور پھر وہ میری انڈرویئر کے کمربند میں اس کے انگوٹھوں ڈال دیا اور ان کو نکالا. میرا نیم مشکل مرگا اس سے باہر اچانک تھا.

جی ہاں، یہ مکمل طور پر مشکل میں بھی اب میں عریاں میں میری ماں کو دیکھنے کا عادی کیا گیا تھا میرے جذبات کو کنٹرول کرنے کی پوری کوشش کی تھی کے طور پر نہیں تھا. وہ اس کی طرف دیکھا اور اوہ میرے خدا نے کہا کہ! میرا بیٹا اب ایک خوبصورت آدمی میں بڑی ہو گئی ہے.

میری ماں سے اس کی تعریف کرنے سے سننے میں تھوڑا فخر محسوس ہوا. اس نے مجھے اس کے سامنے کھڑا کر دیا اور میں وہ کسی بھی وقت اس کے منہ میں میرا مرگا لینے کی جائے گی سوچا لیکن پھر ماں جھاگ کریم بوتل ہلا اور میرے ڈک پر فوم اسپرے کیا. وہ استرا لیا اور اس کے بائیں ہاتھ کے ساتھ میرے مرگا کو پکڑ لیا اور اس کے دائیں ہاتھ سے مجھے منڈانے شروع کر دیا. اس کی خوبصورت ہاتھ کے مردتا محسوس کر میرا مرگا، مشکل حاصل کرنے کے لئے شروع.

وہ تو سب میری ناف بال مونڈنے کی اور پھر حصہ صاف کرنے کے لئے اس پر پانی ڈال دیا. اس کے بعد وہ میری استرا دھویا اور ایک طرف رکھ دیا. اب، میرے تمام ناف بال ہٹا دیا گیا تھا اور میرا مرگا صاف اور منصفانہ دیکھ رہا تھا. وہ تو میری باری اب تھا کہ مجھ سے کہا. میں نے آپ کو اپنے بالوں کو مونڈنا یا صرف ان کے ٹرم کرتے، اس "ماں نے پوچھا. بدلے میں انہوں نے کہا "میں چاہوں گا کہ یہ کس طرح ہو" مجھ سے پوچھا.

اب، میرے ماں میں نے اس کی بلی، منڈوا یا سنواری صاف پسند کرے گا کہ کس طرح مجھ سے پوچھ رہا تھا. وہ میری رائے کے لئے پوچھ رہا تھا. اس نے اسے میری طرح رکھنے کے لئے چاہتا تھا. میں نے نظر اس بلی چاہتے تھے کہ سننے کے لئے بہت خوش تھا. مجھے لگتا ہے وہ اس نے مجھ سے یہ کیا لیکن میں نے اس بلی کو صاف shaven دیکھنے کے لئے نہیں کرنا چاہتے ہیں کہا تو میں نے فحش فلموں میں سے کچھ کے بال کے ساتھ pussies حرکت کو پسند کیا ہے کیونکہ اس بلی کو مونڈنا مجھ سے پوچھ جائے گی سوچا.

تو میں وہ کس طرح کہا، میں تو صرف اس کی بلی ٹرم گے کہ کس طرح کہا؟ میں اٹھا اور پھر سے میرے کمرے، مکمل طور پر ننگے اس وقت میں بھاگ گیا. میں نے اپنے دراج سے trimmer کے لے گئے اور دوبارہ واپس ماں کے باتھ روم میں بھاگ گیا. اس نے مجھے واپس کرنے کے لئے انتظار کر رہا ہے جبکہ پانی کے ساتھ کھیلنے وہاں بیٹھا ہوا تھا. میں نے اس کے پیچھے آیا اور "اس trimmer استعمال کر کے کہا". اب میں اپنی ماں کی بلی کو دیکھنے کے لئے تیار تھا. میں اٹھ اسے ہدایت کی. وہ مجھ سے پہلے اٹھ کھڑے ہوئے اور میں نے اس سٹول پر بیٹھ گیا.

میں نے اسے میرے سامنے آتے ہیں بنا دیا. اب میری ماں پر چولی اور panty ساتھ مجھ سے کے سامنے کھڑا تھا اور میرے چہرے کو اس کی بلی سے صرف 6 انچ کے فاصلے پر انتظار کر رہا تھا.
میں نے اس کی رانوں کے ذریعے اور آخر میں اس کی کمر پر، اس کی ٹانگوں سے میرے ہاتھ لپیٹ. میں ماں کے panty میں دور کرنے کے لئے تیار تھا. اس بلی کو ٹرم کے لئے اس کی عریاں بنائیں.

اس نے مجھے انتظار کرنا اور اس کی ناف بال اتارنے سے پہلے، ایک اور بات کرنے کو کہا. میں اس بننا ہوگا حیران. اس نے مجھے اس کی بغلوں کے بال دور کرنے کے لئے کہا. میں نے اس بلی کو دیکھ کر میں تاخیر کرنے کے ناراض لیکن ایسا کرنے کے لئے خوش تھا.

وہ سب سے پہلے ہوا میں اس کے بائیں ہاتھ کھڑا کر دیا اور وہاں کے بال دور کرنے کے لئے مجھ سے کہا. میں نے بھی اٹھ کر اس کی کمر کے گرد اپنے بائیں ہاتھ ڈال دیا اور مجھ سے اسے قریب آ گیا. میں آہستہ آہستہ اس کی بغلوں کے بال سنواری.

اس دوران وہ مجھے لگتا ہے وہ میں نے بھی اس کے ساتھ کیا گیا تھا جب اس کے بغلوں کے بال اتارنے کے مکمل کرنے کے لئے اس کے دائیں ہاتھ اٹھایا مکمل کرنے کے بعد اس کے دائیں ہاتھ کا استعمال کرتے ہوئے اپنے بالوں کے ساتھ کھیل رہا تھا، وہ میں نے پھر ایک اچھا کام کیا ہے کہ مجھ سے کہا کہ انہوں نے کہا کہ اب میں اس بلی ٹرم کر سکتے ہیں.

اب میں اور انتظار کرو اور اگلے ہی لمحے بیٹھ گیا نہیں سکتا تھا. میں اس کے گدا کے ارد گرد اپنے ہاتھ ڈال دیا اور میرے پاس اس نکالا. وہ آسان شیر بتایا. میں اس کے گدا سے میرے ہاتھ منتقل کر دیا گیا اور اس کے panty کی کمر میں اپنے انگوٹھوں کو ڈال دیا اور اس کی آنکھوں میں دیکھا اور اس نے مجھ پر winked.

یہ مجھے پاگل کر دیا اور میں ایک دوسرے میں اس panty نیچے منتقل کر دیا گیا. میں نے کچھ وقت کے لئے گونگا تھا. وہ اس panty سے نکل گئی اور ایک کونے میں اسے ایک طرف لات ماری. میں نے یہ سب محسوس نہیں کیا. میں نے صرف اس منظر میں کھو گیا تھا. میرے بالوں فون کیا میرا نام stroking جبکہ اس کے بعد میری ماں نے میرے سر کے ارد گرد اس کے ہاتھ ڈال دیا اور. میں واپس اپنے ہوش میں آیا میں اس کی بلی کی طرف دیکھ کر سوچا. یہ میٹھی بلی میرے والد سے تعلق رکھتا ہے کہ ایک محل ہے. لیکن جلد ہی میں نے ان کے علم کے بغیر وہ بھی، اس سے زیادہ اسے لے جائے گا. "

ماں بیٹا کیا ہوا تھا، مجھ سے پوچھا؟ میں نے ایک بلی کو دیکھ رہا ہوں پہلی بار کے لئے، وہ یہ ہے کہ کس طرح مجھ سے پوچھا، ممی نے کہا کہ؟ میرے خیال میں یہ اچھی بات بتایا لیکن میں کچھ وقت میں یہ بہت اچھا کر دے گا. میری ماں اس کے اپنے بیٹے کے سامنے اس کی بلی کو بے نقاب اتنی شرم کھڑی تھی. میں نے اس بلی کے ہونٹ کو گھور رہا تھا اور اس کی اندام نہانی وہ تو بہت گڑبڑ حاصل نہیں کیا، میں نے اپنے trimmer کے لے گئے اور اس کی آنکھوں میں دیکھ کر اس کی بلی کی طرف بڑھی طور پر بہت چھوٹی لگ رہی تھی.

مجھے trimmer کے پر تبدیل کر جب، ماں تو پھر اس کی بلی اب قریب تھا کہ trimmer کے نیچے نظر اس کی آنکھوں میں منتقل کر دیا. اس کے بعد میں نے پھر trimmer کے بند کر دیا.
ماں کیا ہوا اس نے مجھ سے پوچھا. مجھے trimmer کے پر سطح ایڈجسٹ کیا اور مجھے قلیل بال رکھتی ہیں بجائے صفر سطح کو مکمل طور پر اس تراشنا کو اس کی بلی چاہتا ہوں کہ اس نے کہا. وہ مسکرایا اور پھر اس بلی کے قریب trimmer کے دیکھا. trimmer کے اس کے بالوں کی پہلی کاٹنے اس بلی کو چھو لیا تو وہ اس کی آنکھوں کو بند کر دیا اور میں نے کیوں آپ باقاعدگی سے اپنے بالوں کو دور نہیں کرتے "، ماں سے پوچھا تراشنا کرتے ہوئے تھوڑا سا ماتم؟ آپ "اسے برقرار رکھنے چاہئے. اس پر وہ جن کے لئے میں نے اسے برقرار رکھنے چاہئے "جواب دیا. کسی کو اس کی پرواہ کرتا ہے، تو کیوں مجھے ایسا کرنا چاہیے؟ "

جلد ہی، یہ مکمل کیا گیا تھا اور پھر اس کے بہتر دیکھا اور میں مکمل طور پر ان کو دور کرتا ہے تو مجھے لگتا ہے وہ بھی sexier نظر کر سکتے ہیں، لیکن میں میں نے اس کے ننگے دیکھنے کے لئے ایک اور وجہ کے طور پر اس کے حوالے سے اور ایک مونڈنا کے لئے اس سے پوچھ کسی اور دن یہ کروں گا کہ سوچا بلی پر. میں نے پانی لیا اور اس کی ٹانگوں کے درمیان رکھ دیا گیا ہے کہ سنواری بالوں کو دھونے کی خاطر اس کی بلی پر ڈال دیا اور اب آپ اس کے لئے تم سے بھی زیادہ پرواہ کرتا ہے کسی ایسے شخص سے ملا کے طور پر میں اب، آپ کی بلی برقرار رکھا جائے گا سے "، اس سے کہا ". وہ، کو بتایا کہ "تو اب سے، یہ صرف اس کو برقرار رکھنے جائے گا کے لئے احتیاط اورحفاظت کرنے والا"، میں نے اپنی ماں پر مسکرایا.

اس کے بعد کچھ بھی بتائے بغیر، میں نے اس کے ننگے گدا کے ارد گرد اپنے ہاتھ ڈال دیا اور مجھ سے اسے قریب نکالا اور اس کے نیچے بیٹھ کر بنایا. میں نے برا unhook کرنے اس کی پیٹھ کے ارد گرد میرے ہاتھ منتقل کر دیا گیا. میں نے کہا "میں نے اپنی پیاری ماں کے تمام حصوں، اس نے میرے سامنے مکمل طور پر عریاں حاصل کرنے میں کوئی اعتراض نہیں کرے گا دیکھا ہے کہ اب"، بتایا. وہ مسکرایا اور "میرے عزیز بیٹے کے لئے کچھ" کہا. اس کی چولی ہٹا دیا گیا تھا اور پہلی بار میری ماں اوپر سے پاؤں تک تمام ننگا تھا. میں نے اس کی چھاتی کی طرف اپنے ہاتھ لے آئے اور میرے ہاتھ میں اس وقت تک جاری رہی اور شاید ہی انہیں نچوڑا. اب میں وہ اس کے لئے کچھ بھی کرنے سے مجھے روک نہیں کرے گا کہ اس بات کا یقین تھا.

مجھے لگتا ہے وہ میرا ہے آج رات ہو جائے گا کہ جانتا تھا اور وہ مسکرایا اور مجھے سب سے پہلے میرے خیال سے ہم بستر پر ہیں ایک بار آپ کو اچھی طرح سے مجھے مساج کرنے کے لئے اجازت دے گا، غسل کے ساتھ میری مدد بتایا. میں نے شیمپو اور لوشن لیا اور اس کے غسل کا آغاز ہوا. میں نے آگے سے اور اس کی آنکھوں اور ماں میں دیکھ کر یہ سب کر گیا تھا اس وقت بھی میری آنکھوں میں دیکھ کر اور میں نے اس بلی کو دھونے تھا جبکہ دونوں ایک دوسرے سے مسکرا رہا تھا، میں نے اس کی بلی میں میرا چھوڑ دیا درمیانی انگلی دھکا دیا اور وہ ہلکے سے ماتم. وہ بہت شرارتی ہو جاؤ نہ مجھ سے کہا. میں نے اس کے بعد ہی اسے ہٹا دیا.

وہ تو صابن لیا اور اس کارروائی کی طرف سے اب اور حیران رہ مجھے غسل تھا، میں نے اسے دیکھا ہے اور وہ اتنے سالوں کے بعد مجھے غسل کیا گیا تھا کہ مجھ سے کہا. وہ فرق صرف اتنا ہے وہ اس نے کر دیا جب، میں نے ایک چھوٹے سے بچے اور اس وقت وہ اس کے بالغ پوری طرح بڑی ہو گئی بیٹے نہا گیا تھا تھا آخری بار تھا. یہ کہہ وہ میری مرگا کو پکڑ لیا اور اسے soaping شروع کر دیا. اس نے مجھے اب انزال نہیں چاہتا تھا. تو وہ جلد ہی اس کے ہاتھ کو ہٹا دیا اور "اسے جتنا آپ کر سکتے ہیں جیسا آج اور کنٹرول کے لئے کافی ہے" انہوں نے کہا. میں نے کہا "مجھے بہت کو کنٹرول کر رہا ہوں، ماں فکر نہ کرو نے کہا. جب بھی آپ نے اپنا کنٹرول کھو جائے گا کرنا چاہتے ہیں. "

وہ میری الفاظ کے معنی کیا تھا سمجھ. ہم سب باقی صابن دور کرنے کے لئے ہمارے جسم پر پانی ڈالا. میں اٹھ کھڑے ہوئے اور اسے ایک تولیہ ملا. ہم ایک دوسرے کے جسم مسح کیا اور پھر وہ اس کی خوبصورت پتلی کے جسم کے ارد گرد تولیہ ڈال دیا اور باہر منتقل کر دیا لیکن میں اب بھی ننگا تھا اور اس کو بستر پر اس کی پیروی کی.

ہم سونے کے کمرے میں تھیں، وہ بستر پر ایک پرانی چادر پھیلا. میں نے اس کے جسم سے دور میرے ہاتھ نہیں رکھ سکتا. کبھی کبھی میں اس کے گدا کے ساتھ کھیل رہا تھا یا کبھی کبھی میں نے اس کی چھاتی نچوڑ گیا تھا یا اس کی گردن کا بوسہ لینا. وہ اپنی نئی چادر تیل کی طرف سے آلودہ ہو جائے گا کہ مجھ سے کہا.

ماں مجھے دور منتقل کر دیا گیا اور وہ بیٹھ گیا اور پھر اس کے جسم کے ارد گرد اب بھی تولیہ کے ساتھ اس کے بستر پر لیٹ گیا اور میں نے اسی اثناء میں تیل ملا. میں نے تو اس کے بستر پر چڑھ گئے اور ایک طرف سے تیل رکھا. میں نے تو اس کی چھاتی کے قریب دور tucked کیا گیا تھا جس کے آخر میں کے ذریعے اپنے تولیہ کھولا اور اس کا پورا ننگا خوبصورتی کو بے نقاب کیا. "واہ!" میں نے باہر blurted. پہلی بار میں نے ایک شریر مسکراہٹ کے ساتھ مجھے مدعو کیا گیا تھا کے طور پر اگر seductively میں جھوٹ بول بستر پر ماں کو مکمل برہنہ دیکھ رہا تھا.

میں نے واہ کہا ماں نے مجھ سے پوچھا. میں نے بستر میں بچھانے پہلی بار کے لئے ایک مفت عورت دیکھ رہا ہوں اس سے کہا کہ. انہوں نے یہ بھی ہیں جس میں میں اس کو مکمل طور پر عریاں اور یہ کہہ، میں اس بلی کے ارد گرد میرے ہاتھ منتقل کر دیا گیا نہیں دیکھا تھا کہ جواب دیا میں نے اس سے گزشتہ روز نے دیکھا کہ. مجھے کسی بھی طرح اپنے آپ کو کنٹرول اور میری زندگی بھی ہے لیکن اس کی زندگی نہ صرف کے لئے سب سے بہتر یہ رات بنانے کا فیصلہ کیا. کم از کم میں وہ میرے ساتھ لوڈ fucking بعد کوئی پشیمانی نہیں ہے تاکہ یہ اس کی شادی کی رات سے بہتر ہونا چاہتے تھے. وہ میں اب تک ایک کنواری تھی کہ مجھ سے پوچھا. میں ہاں کا اشارہ میری سر nodded.

پھر وہ میری نیم مشکل مرگا پر اس کا ہاتھ ڈال دیا اور اس stroked اور اس نے اپنے بیٹے امید کر رہا تھا اب بھی ایک کنواری تھی کہ بتایا. وہ میں اب تک لڑکے کے اسکول میں تھا کیونکہ اتنا یقین تھا. میرا مرگا کے ساتھ اس کے جسم کے رابطے سے بچنے کے لئے تاکہ میں واپس منتقل کر دیا گیا.

میں نے یہ نہیں کیا ہوتا تو میرا مرگا اچانک مکمل مشکل ہو جائے گا اور پھر اس کے خوبصورت جسم پر اپنی سہ انزال. میں نے اپنے آپ کو کنٹرول اور میں ٹھوس کچھ بھی تک انزال نہ یہ سب کر رہی تھی. پھر میں تیل لیا اور اس طرح ہماری تمام باتوں کو روکنے، ارد گرد کی باری اس سے کہا. میں نے اس کی پیٹھ پر کچھ تیل ڈال دیا اور سب سے پہلے میں اس کے مکمل کمر اور گردن رگڑ کرنا شروع کر دیا.

وہ مجھ سے بات کرنا شروع کر دیا. میں نے ایک لڑکی کی کمپنی یاد کیا تو اس نے مجھ سے پوچھا، میں نے اس لڑکے کی گینگ میں مذاق تھا کہ اس کے لئے کہا. وہ صرف لطف اندوز نہیں کہا. مجھے لگتا ہے وہ کہنا چاہتا تھا کہ کیا سمجھ. میں نے ایک لڑکی کے ساتھ لطف اٹھایا ہے کہ لیکن میں اس کے گدا نچوڑ دیا گیا تھا اس کی بات کر کبھی مکمل طور پر جبکہ اور پھر میں نے اس کی ٹانگوں میں منتقل کر دیا بتایا.

وہ مجھے ساتھ لطف اندوز جس میں لڑکی نے مجھ سے پوچھا. اب، ہمارے رشتہ داروں میں ایک لڑکی نہیں تھی. وہ میری ماں کے کزن کی بیٹی تھی. میں نے اس سے محبت کرتا ہے تو اس کا نام اور ماں سے پوچھا بتایا. میں نے اس کو پسند کہا اور لیکن میں نے اس سے گڑبڑ ہے یا نہیں تو وہ مجھ سے پوچھ رہا تھا. تم نے اس کے ساتھ لطف اندوز کس طرح وہ پھر پوچھا؟ میں کبھی کبھی اس کی چھاتی کو دبائیں اس سے کہا اور ہونٹوں پر چوما.

گفتگو کے دوران میں نے ماں کی ننگی پیٹھ مساج. میں اس کے گدا کے شگاف کو دبانے میرے ہاتھ نیچے کی طرف منتقل ہو گیا اور میں نے بھی اس گدی کو چھو لیا. میں نے یہ سب میں بات کی طرف سے حوصلہ افزائی ہو رہی تھی. مجھے ایک خیال آیا. میں نے اس کی گدی پر ایک چھوٹی سی اضافی تیل ڈالا اور اس کو نیچے بہہ رہی شروع کر دیا.

Reply With Quote
Have you seen the announcement yet?
  #9  
Old 1st December 2014
rabiarabia338's Avatar
rabiarabia338 rabiarabia338 is offline
http://www.xb-wiki.com/index.p
 
Join Date: 27th February 2013
Posts: 15,869
Rep Power: 39 Points: 17800
rabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universe
Send a message via Skype™ to rabiarabia338
Quote:
Originally Posted by Casinar View Post
bahot khub rabia

thanks dear

Reply With Quote
Have you seen the announcement yet?
  #10  
Old 1st December 2014
rabiarabia338's Avatar
rabiarabia338 rabiarabia338 is offline
http://www.xb-wiki.com/index.p
 
Join Date: 27th February 2013
Posts: 15,869
Rep Power: 39 Points: 17800
rabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universerabiarabia338 is one with the universe
Send a message via Skype™ to rabiarabia338
Quote:
Originally Posted by Shahrukhmj View Post
to u wid
thanks janab

Reply With Quote
Have you seen the announcement yet?
Reply Free Video Chat with Indian Girls


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +5.5. The time now is 02:12 PM.
Page generated in 0.02398 seconds